Опубликовано 03.01.2018 по предмету Українська мова от Гость

Любі друзі! Допоможіть скласти міні-твір та план до нього на тему :
" Як я провів літо."

Ответ оставил Гость

Я дуже люблю літо . Багато сонця , тепла , яскравих фарб , дивовижних запахів і , звичайно ж , відпочинку! І , до того ж , маса різноманітних вражень!

Цього року ми всією сімєю їздили до Криму. Пробувши дві доби в задушливому поїзді , ми нарешті прибули в сонячний Сімферополь . Там , на стоянці нас вже чекав смугастий «Ікарус » , який виявився дуже комфортабельним . Ми проїжджали рельєфну місцевість , спостерігали здалеку обриси гір і ущелин , милувалися красою старовинних споруд і насолоджувалися ароматом зелені. Їхали довго , і до вечора ми були вже в Ялті. Повечерявши і розібравши речі , страшенно втомлені , лягли спати.

А наступного дня нас чекало море! Безперестанку бризкаючись і голосно верещачи від переповнює нас щастя , ми з братом ловили прозорих медуз , яких тут було безліч і збирали різнобарвні камінці . Мама лежала в шезлонгу і читала якусь книгу , а тато потягував лимонад , окликаючи нас час від часу , щоб ми не запливали за буйки . Досхочу накупавшись , ми пообідали і вирушили на екскурсію в Гурзуф .

У першу чергу нам довелося відвідати Пушкінський парк - місце , куди був засланий великий поет , стало згодом музеєм. Старовинний кабінет , мистецьки оформлений в англійському стилі , витончена чорнильниця , перо , чорнові записи - все начебто б говорило про те , що поет тільки що вийшов звідти , для того , щоб прогулятися по берегу моря ... А скільки приємних вражень ми отримали , відвідавши дачу Антона Павловича Чехова ! Доглянутий , прекрасний сад , насаджений екзотичними квітами , пахуча зелень - все це , без сумніву , нагадувало воістину райський куточок. Величезні глиняні глечики з водою , прекрасно збереглися з часів молодості письменника , красиво обрамляли тінисту алею , зачаровує терпким запахом лавра і кипарисів ...

Весь наступний тиждень ми присвятили різноманітним екскурсіям : відвідали місто - герой Севастополь , сфотографувалися на тлі танків і літаків , застиглих у німому заціпенінні на площі імені полеглих і поклали живі квіти на могили бійців Великої Вітчизняної війни. Побували у древньому місті Херсонесі - пройшлися вздовж античних різьблених колон і , за звичаєм , загадали бажання. У Лівадії відвідали легендарний Лівадійський палац імператриці і , звичайно ж , сфотографувалися на тлі його пишноти ! Загалом, як ви зрозуміли , нудьгувати нам не довелося.

У мене в руках альбом з фотографіями , зробленими під час подорожі по Криму. На полицях моєї кімнати стоять гарні сувеніри , куплені там , камінчики , черепашки ... Але найголовніші враження збереглися , звичайно ж , у памяті , і я ще довго буду згадувати про це казкове подорожі.

Не нашел нужный ответ?

Если ответ по предмету Українська мова отсутствует или он оказался неправильным, то попробуй воспользоваться поиском других ответов во всей базе сайта.